29 Mart 2012 Perşembe

no10

11 yorum:

  1. bilemiyorum.3 Nisan 2012 13:54

    Bir şey sormak istedim. Sıralamanda ölçütün neydi?

    YanıtlaSil
  2. çizilme sırası, ilk çizdiğim en alttaydı, gerçi iki üç tanesinin yeri karıştı.

    YanıtlaSil
  3. biliyor musun?4 Nisan 2012 14:14

    en yakın tahminimdi. çizimlerinin sende kalan yakıştırdığın adları var mı? yoksa, bence olmalı. hayatta yeterince " adsız"lar var zaten. yarattıkların daha öznel olsa..

    YanıtlaSil
  4. buna ihtiyaç duymuyorum sen ihtiyaç duyuyorsan sen koy... bencesei sencesi pek umrumda değil..adsız olmak istiyorlarsa adsız, adlı olmak istiyorlarsa da kendileri bilirler, benim yarattıklarım değil açığa çıkarttıklarım bunu daha iyi bilirler.

    YanıtlaSil
  5. biliyor musun?5 Nisan 2012 15:24

    ihtiyaç mı? ben neden bahsediyorum sen bana ne söylüyorsun. ne diyorum hiç bir zaman anlamadın zaten. hoş buna da umrumda değil dersin. bu sürtüşme bitmeyecek. bense çizimlerine değer vermiş konuşmaya çalışıyorum seninle!

    evet ad koyacağım; elinin körü ve budala olacak...

    YanıtlaSil
  6. çizimlerime değer verdinse benimle neden konuşuyorsun, yüklediğin anlamı sorumluluğunu neden bana yüklüyorsun. o çizime bakıp gülümsemek yetmiyormu? isim koymaya ihtiyaç duymuyorum evet bu doğru ve bence kötü de değil. hem senin kim olduğun konusunda da bi fikrim yok bu sürtüşme bitsin bitmesin, evet umrumda değil diycem çünkü gerçekte senin de umrunda değil.

    YanıtlaSil
  7. biliyor musun?6 Nisan 2012 15:34

    sorumlulukla ne alakası var. ad koymak ya da koymamak iyi veya kötü olarak nitelendirilecek bir şey değil.
    gülümsemek ise her zaman yeter.
    kim olduğumu bilmediğini mecazi olarak söylüyorsun herhalde.

    YanıtlaSil
  8. belki bilmek veya bilmemek ile ilgili bir durumdur, iyi kötü ile ilişkisi de sonradan karşılaştığın durumlardaki faydası veya faydasızlığıdır. aslında karmaşık biraz..neyin nasıl nerede ne şekilde nitelendirilebileecğinin bir klavuzu olmadığına göre bayağı tehlikeli bir su, bu sular... ve gerçekten senin kim oludğunu gerek mecaz olarak cümle içerisinde gerek kendim olarak hayat içerisinde bilmiyorum. bilmiyorum biliyor musun?

    YanıtlaSil
  9. bilmiyormuşum.8 Nisan 2012 10:53

    hay allah! yüzümde gerçekten samimi bir gülümseme var şimdi. kim olduğumu anladığını sanmıştım. kusuruma bakma, yanılmışım. şu durumda çok garip; ben buyum diye kendini ifşa etmek. o yüzden eskilere başvurarak, metamorfik nebula.

    YanıtlaSil
  10. biliyor musun?8 Nisan 2012 21:15

    aferin iyi ettin. ehh ne mutlu sana!

    YanıtlaSil